Thursday, December 23, 2010

KiSaH MaLaM JuMaAt.....

Salam.

Badan Saya sakit2.lenguh2 leher saya rasa tegang...tertekan btul ....choppp! sebelum korang pikir yg bukan2 ini bukan entry 18sx occay?
Tapi btul...badan saya memang sakit2 and lenguh2 sebab saya sudah tido dengan gaya yang salah semalam. Orang dedoulu kater...salah bantal gamaknyer...aduh sakit btul dari leher ke bahu ke pinggang...(ini dah macam salah tilam!) nak menaip nih pon dah mcam robot..nak wat kejer pon dah xder mood. Esok chrismas...holiday for me but not for my Hubby.Hubby kejer,so saya xdapatlah nk ber'gonjeng2' or ber sopping sakan giler babi (ura2 gaji masuk arini!)...so pethetic...daripada menyedihkan diri xtentu pasal baik saya pikir apa nak wat esok...ingat nak g cari kotak (bukan untuk dijual) tapi nak wat kemas barang2..nampak ler sket suasana nk berpindah (sungguh2 nih)...aduh!! seyes jari saya dah sakit2 nih..xleh tulis panjang2... Selamat Bercuti...Merry Chrismas and Happy New Year!!!

BilaMamaMulaBicara:tajuk entry----> ini blog saya,so suka sayalah yek nak letak apa pon...hak kebebasan manusia..selagi tidak mendatangkan sebarang kemudharatan...

2 comments:

  1. pindah dari lima kedai ke Gelang patah jek..hehehe dekat sket nk g kija..nanti lau dtg JB bley singgah tido umah baru kami...

    ReplyDelete